fredag 31 december 2010

NYÅRSAFTON

Då har ett år gott till enda igen,ett nytt åt kommer med nya förväntningar, glädje, sorg, vi hoppas och tror att 2011 blir något speciellt för var och en av oss på ett positivt sätt.
Idag är det sista inlägget på Klädställets blogg tycker att de passar bra med ett avslut här och nu vid årsskiftet.
Jag kommer att forsätta blogga men på en annan sida www.lenaholmgren.blogspot.com
Den sidan heter: Mitt liv efter Klädstället.
Där kommer jag att skriva om söka jobb, familj och stora och små världsliga händelser.
Jag var på intervju med Unt här om dagen som jag skrev om men det har inte stått något i tidningen ännu...
Jag vill tacka er alla kunder och övriga som under 1.5 år läst bloggen och även besökte min fd butik. nu går livet vidare och jag hoppas vi hörs på nya bloggen.
GOTT NYTT ÅR!!!
Lena

1 kommentar:

  1. Jag kommer att följa din nya blogg! o önskar er ett gott nytt spännande år, från Moniqa o Centrum-Boden i Valbo!

    SvaraRadera